Vybavení na NW a křeslo

05.05.2020 18:08

Běží nám 1. týden NW a les je prostě úžasný stejně jako vy:)) Info k vybavení:

Obchod, se kterým mám supr zkušenost (majitel je znalec NW), má za dobrou cenu 1648,- velmi kvalitní finské Start T2 Tourer - 2dílné, carbon-slitina. Doprava zdarma. Nově s nimi chodíme.

8844-33148-start-t2-tourer-click-black.html

Ještě jsem našla 2. hole, se kterými chodíme Fizan Speed za 1109,- kvalitní italské - 2 dílné, hliník. Doprava od 1200,- zdarma. S obchodem nemám zkušenost.

hole-nordic-walking-fizan-nw-speed

Když si nebudete jisti, co zvolit, počkejte, prohlídněte si je u mne, vyzkoušejte oboje:))

Foto 1: ze spodu Tourer2, Fizan Speed a Fizan Lite (ten je 3dílný na cesty) - všechny jsou max. složené

Foto 2: tady přibyly moje žluté 1dílné Fizany - jsou z lepšího carbon-slitina, z 1.obchodu IQSport

Barefootové velmi doporučuji do lesa (NE na tvrdé městské povrchy!). Na přirozenou chůzi už nejsme zvyklí - je dobré začínat postupně. Zapojují se tam i jiné svaly, které můžete přetížít. Já jsem pořídila Merrell, což je supr kvalita za nižší cenu (2400Kč/ v akci 1800-2000,-) než jiné značky. Občas jsou výprodeje posledních čísel. Velikost by měla být vždy o číslo větší, pokud se chystáte s nimi i běhat. Tyto 41 na fotce mi byly těsné, mám je k prodeji za 1363,-:))

Dobrou zkušenost - slušné ceny a výběr - mám s www.sanasport.cz

V Hradci Králové je i kamenná speciálka  (+eshop) na barefooty. Mají obrovský výběr a rozumí tomu, jsou to srdcaři:) www.ziveboty.cz

A tady mi to nedá:) nezmínit "našich" Lucky a Michala krásný kamenný (+eshop) obchod Fantazie www.ifantazie.cz - kvalitní a tak hezoučké věci do domácnosti, na zahradu, dárky... U kina Centrál rozhodně neminout:))

Ještě přikládám foto křesla ze solných jeskyní a jogových pomůcek. Toto je z Mall ROJAPLAST křeslo 2320 OXFORD zelená za asi 1200,- a já v něm pracuji s noťasem. Nahrazuje mi manažerské křeslo, která stojí desítky tisíc:)) Jen je třeba "vytunit" bedra, vyvýšit NB třeba tím podsedákem na foto dole a podložkou x přehřívání

Zpět