Změny od 14.10.

14.10.2020 15:36

POZOR: od středy 14.10. další změny. Venkovní lekce omezeny na celkový počet 5+lektor!

ČASY: PO 17.20 a 18.30

              ÚT 17.00 Bio

              ST 10.15 Bio

            ST 17.20 a 18.30 

            ČT 17.00 a 18.30 Bio+"středa"

            PÁ 10.15 MOVE 

            SO 9.00 free náhrady

            NE 17.50 a 19.00

NUTNÉ se přihlásit i omluvit, případně si kdo nemá zamluvit zapůjčení holí! Jdeme vždy krom dramatického počasí 

VTIP: já jdu vždy do práce, která je mým posláním, za každého počasí, i jen pro 1 bytost s radostí:) Je to mnohem jednodušší, než kdybych šla do zaplaceného kurzu já sama:))

MOUDROST: teď při tom deštivém počasí naciťte se na své potřeby - někdy je dobré se překonat, někdy je dobré se doma zrelaxovat. A moudrost je to rozeznat:) 

NÁPLŇ: Nordic Walking, Úvodní rituál, Tanec Bojovníka, Vílí tanec... Oční jóga... 

NÁHRADY: třeba vyčerpat v daném období do konce ledna, ideálně hned, klidně i dopředu. Zavolejte mi, budu nabízet volná místa přes týden a vždy je ta sobota. Při zaplnění přidám další v 10

PŘIDANÉ TERMÍNY: lekce jsem musela zdvojit. Postupně s vámi budu komunikovat, středeční lekce se mi už podařilo rozdělit - takový zázrak, hned první obvolaní jogis mi vyšli vstříct:) Děkuji

DOPORUČENÍ: Dodržujte 2m rozestupy, aby se nás netýkaly karantény! Hole dezinfikuji, ale zvažte pořízení vlastních kuk na Novinky (doporučuji Fizan Speed za 1160)

POZITIVUM: cvičení v lese na čerstvém vzduchu má úžasnou E, NW v pojetí DNS výborně zpružňuje páteř - ale můžete jít i bez nich, oční jógu našim očím "dlužíme" - praktikujeme 2 nejefektivnější cviky. Lekce za tmy - sami v lese cvičíme na břehu jezera, naše oči objeví dávno zapomenuté, kdy ještě nebyl světelný smog... Zatím mám jen nadšené reakce - má to své hluboce přírodní kouzlo 

PROSÍM všechny, aby si to přišli aspoň 1 prožít. Já teď opět pracuji násobně více a už mi nezbývá moc prostoru, hledat pro všechny individuální řešení. Přesto se budu nadále snažit udělat "lo perfecto". Ale zavření tělocvičen se může protáhnout do konce roku!!! Zkuste případně za sebe poslat příbuzného... naše cvičení je jedno z mála, které zůstává offline. Pokud nemůžete, prosím, napište mi. "Mučas gracias, mučačos":))

EQ: myslím na všechny jogis, kteří nyní prožívají náročnější chvíle. Cítím obrovský vděk daru života - nechme proudit harmonicky dech do našeho Středu, posilujme naši Vnitřní sílu, najděme si čas na Vědomou relaxaci, cvičení si můžeme i "jen" představovat - to vše díky naší Společné zkušenosti. Kdybyste ode mne cokoli potřebovali, ozvěte se mi. Děkuji za důvěru

Zpět